Motocultoarele, printre cele mai vândute utilaje VIKING

05 octombrie 2016

 

Mașinile de tuns iarbă și motocultoarele sunt cele mai vândute echipamente VIKING destinate întreținerii spațiilor  verzi. Compania STIHL care comercializează produsele VIKING  a raportat o creștere cu 29% a vânzării de utilaje pentru spațiile verzi. De asemenea, compania precizează că vânzările la scarificatoare s-au dublat în primele 8 luni ale anului. Iată cum explică oficialii companiei motivele acestor evoluții spectaculoase:

 

Ioan Mezei, director general STIHL: „Noi punem această creștere semnificativă a vânzărilor pe seama investițiilor în reamenajarea spațiilor de distribuție și extinderii rețelei comerciale, un proiect în desfășurare evaluat la aproximativ 5 milioane de euro. De asemenea, un factor important care a contribuit la această creștere este reprezentat de modificările și îmbunătățirile aduse la rețeaua de service-uri a dealerilor.  O mare parte a creșterii vine de pe segmentul utilizatorilor casnici, cu un nivel ridicat de informare și educație în ceea ce privește folosirea unor astfel de echipamente. De asemenea, cererea de produse VIKING este tot mai mare în zona administrațiilor locale care îngrijesc spațiile verzi din București și din țară. În acest context ne așteptăm ca până la sfârșitul anului procentul de creștere a vânzărilor să ajungă la 30% pentru toate gamele de produse VIKING”

Masina de tuns iarba VIKING

Masina de tuns iarba VIKING

 

Utilajele VIKING sunt produse de compania austriacă cu același nume, parte a grupului german STIHL. În România, marca VIKING este distribuită de rețeaua de dealeri STIHL, care cuprinde peste 300 de magazine.

Despre compania VIKING

Compania VIKING a fost înființată în 1981, din 1992 devenind parte din grupul german STIHL. Compania produce în Tirol, Austria, echipamente destinate industriei de peisagistică și grădinărit ca: mașini de tuns iarba, tractorașe de tuns iarba, motocultoare, tocătoare de grădină etc.  În 2015  societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 193,9 milioane de euro, o  creștere de 8% față de 2014

(170 vizualizari)

Apreciază pagina de Facebook AgroTeca.ro:


Articole inrudite