Producătorul de motoutilaje Stihl are creșteri de 16% la 9 luni din 2016

0
- Reclamă -

Compania STIHL România anunță o creștere cu 16% a afacerilor la sfârșitul lunii septembrie. „Așteptam această creștere încă de la mijlocul anului și iată că s-a produs. Avem o serie de factori economici care au ridicat piața și aici mă refer la scăderea TVA, creșterea economică înregistrată, dar și finalizarea unor construcții în sectorul rezidențial. Până la sfârșitul anului mergem pe  același scenariu de creștere”, declară Ioan Mezei, director general STIHL România.  

De altfel, și compania mamă STIHL a anunțat creșteri globale de 5,4 procente, la sfârșitul lunii august, nivelul business-ului trecând de 2,4 miliarde de euro. Compania împlinește în acest an 90 ani de activitate și se așteaptă business-ul sa atingă un nou record în ceea ce privește cifra de afaceri.

În România, anul 2016 a fost unul al redefinirii conceptuale a rețelei de magazine și service-urilor. Astfel, de la începutul anului au fost reconfigurate după noile standarde de merchandising peste 50 de magazine și au fost lansate oferte pentru anul viitor, pentru încă 60 de magazine

Citește și: Cum schimbi 4 litri de ulei pentru lanț pe un Volkswagen Polo?

 

„Iată că ce anul trecut pe vremea asta se afla în stadiu de viziune și proiect, acum a devenit realitate și produce, iată, efecte în business. Dimensiunea la care s-a implementat acest concept în ţara noastră este unică la nivelul rețelei STIHL, deci putem spune că suntem în avangardă cu această dezvoltare, care nu se oprește doar la “tejghea”. Am mers mai departe cu reconfigurarea și am refăcut anul acesta 21 de ateliere de service, anul trecut reușind aceleași operațiuni doar pentru 15 ateliere din țară. Estimăm că efortul investițional de anul acesta pentru refacerea atelierelor de service s-a ridicat la 250.000 de euro”, precizează Ioan Mezei.

În noiembrie, campanie unică în piața de motoutilaje – premiu un Volkswagen Polo

- Reclamă -

Cu ocazia aniversării celor 90 de ani de la înființarea companiei mamă, STIHL România  marcheză evenimentul pentru clienții săi cu un premiu consistent tot în stil german, și anume un autoturism Volkswagen Polo. Autoturismul va fi oferit prin tragere la sorți, alături de alte 50 de premii STIHL, in cadrul extragerii care va avea loc pe 31 ianuarie 2017. Campania a demarat la mijlocul lunii august și se finalizează la sfârșitul lunii noiembrie.

- Reclamă -

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.