Produsele românești acoperă peste 80% din oferta Profi

0
- Reclamă -

”Produsele “made în România” reprezintă peste 80% din totalul sortimentației magazinelor Profi”, a declarat pentru Agroteca.ro Mihaela Domșa, director comercial Profi. Procentul se referă atât la mărfurile alimentare, cât și la cele nealimentare.

Sectorul fresh lucrează în special cu furnizori locali

În ce privește sectorul de legume și fructe, rețeaua de retail lucrează cu mulți furnizori de fructe și legume locali, numărul acestora dublându-se an de an, deoarece politica companiei este să achiziționeze produse proaspete, direct de la sursă, eliminând distribuitorii.

“Portofoliul actual include producători de la cei mai mici și până la cei mai mari, inclusiv cooperative și asociații. Suntem deschiși la colaborare în continuare cu orice producător. Avem producători care livrează doar către o platformă fresh (din cele 3 pe care le avem la București, Timișoara și Cluj) doar salată sau mărar/pătrunjel; avem și producători care livrează la toate cele trei platforme, oferind o varietate mai largă de produse, în volume mari (roșii, ardei, castraveți, cartofi etc.) Menționăm că în permanență căutăm producători locali noi”, afirmă Domșa.

Principalele zone de aprovizionare sunt bazinele Lungulețu Slobozia Moara (varză rădăcinoase), Matca și Izbiceni (legume de seră și de solar), Dăbuleni – Gheorghe Doja (pepene), zona Brașov (cartofi), zona Constanța (rădăcinoase), zona Banat. Pe lângă acestea se lucrează cu foarte mulți producători mici și mari din toate zonele geografice.

Principalele condiții pe care trebuie sa le îndeplinească un producător local de fructe si legume pentru a putea lucra cu rețeaua Profi sunt, în primul rând, să-și respecte cuvântul dat, producția să fie stabilă, pentru ca în sezonul respectiv furnizorul să poată livra continuu.

- Reclamă -

‘’În plus, producătorul trebuie să dispună de soluții pentru problemele de infrastructura: Profi i-a ușurat într-un fel munca prin deschiderea celor trei platforme fresh, astfel că acesta nu mai trebuie să livreze direct la cele 367 de magazine deschise în prezent; dar aceasta înseamnă și că producătorul trebuie să fie dispus să livreze la timpul agreat în prealabil la (cel puțin) una dintre platforme. De asemenea, este necesar să dispună de resurse și instrumente necesare pentru verificarea calității produselor, astfel încât produsele livrate să-și mențină aceleași standarde de calitate și calibru și să dispună de resursele necesare pentru a livra pe paleți baxajul negociat în prealabil cu achizitorii”, a mai precizat Domșa.

În momentul de față, rețeaua Profi include 22 de magazine Loco (deschise în mediul rural), urmând să fie deschise considerabil ‘’mai multe ‘n viitor’’. Politica Profi este să deschidă în fiecare an cel puțin tot atâtea magazine precum cele inaugurate în anul anterior.

profi

- Reclamă -

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.