Patronatul Apelor Minerale (Apemin) a luat decizia de a distruge miturile privind puritatea apei, dând cărţile pe faţă printr-o campanie informativă, dezvoltată alături de Infinit Agency, intitulată sugestiv “Purul Adevăr”.
“Apa este un element vital vieţii, nu trebuie folosit ca “unealtă” de manipulare a întregii mase, doar ca aceasta să cumpere de la un anumit brand. Toţi consumăm apă indiferent de producător, nimeni nu trebuie să trăiască cu impresia că intr-o zi apa îl poate ucide. Ăsta a fost principalul scop pentru care am luat decizia să pornim o campanie de informare a publicului”, spune Radu Lăzăroiu, Preşedintele Patronatului Apelor Minerale.
În mai puţin de o lună, peste 4 milioane de oameni s-au interesat de apa pe care o consumă, de puritatea acesteia, dar şi de nitraţii din ea.
Cum se desfăşoară campania “Purul Adevăr”
Campania de sănătate, Purul Adevăr, ajută orice utilizator al site-ului apeleminerale.ro să descopere informaţii privind apa pe care o bea. Orice persoană în parte trebuie să cunoască calităţile şi normele legislative pe care trebuie să le îndelinească o apă pentru a putea fi pură.
“În momentul în care am primit brief-ul, ne-am dat seama că şi noi avem preconcepţii despre apă. În urma unei cercetări de piaţă, am identificat că nitraţii şi sursele lor se numără printre principalele subiecte care provoacă rumoare printre oameni. A fost punctul de pornire al campaniei apeleminerale.ro/puruladevar, în care am ales să răspundem tuturor acestor întrebări într-un singur loc, astfel încât consumatorul să poată avea acces la informaţie dintr-o sursă sigură, continuu actualizată”, spune Alice Gavril, Head of New Business & Strategy.
Articolele au fost create de către un consultant științific Apemin, având la bază atât legislaţia naţională cât şi cea internaţională privitoare la condiţiile pe care o apă trebuie să le îndeplinească pentru a putea fi consumată.
Durata campaniei este 9 ianuarie – 20 martie 2017. În tot acest timp, website-ul va fi actualizat continuu cu articole relevante despre apă. Majoritatea temelor abordate venind din partea consumatorilor care pot adresa întrebări direct în site prin secţiunea: “Adresează-ne o întrebare”.