Carrefour lansează un program național de reduceri

1
- Reclamă -

Carrefour a lansat în România „Minus la sută”, o campanie națională care oferă reduceri de 20% la peste 1.200 de produse. Campanie este activă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, dar și online.

Campania „Minus la sută” dorește să aplice reducerile în mod constant asupra produselor, nu doar pe perioade limitate.

Despre Carrefour România

Retailerul francez Carrefour, care operează în România cu mai multe firme, a înregistrat în 2023, pe piața locală, afaceri de circa 17 miliarde lei, de la 14,7 miliarde lei în 2022, conform Profit.ro.

„În România, creșterea s-a menținut puternică pe parcursul trimestrului , în ciuda unei baze comparabile ridicate și a încetinirii inflației. Această performanță bună reflectă îmbunătățirea volumelor și creșterea traficului în magazine. Trimestrul a fost marcat de integrarea rețelei de magazine Cora”, spune retailerul francez.

Vânzările din România ale Carrefour au urcat, în termeni comparabili, cu 4,7% în 2023, pe fondul unui trafic mai mare în magazine și al unei creșteri în volum a vânzărilor, ajungând la 868 milioane de euro, cu 9.278 de angajați.

- Reclamă -

Conform Profit.ro, Carrefour dorește să crească vânzările mărcilor private cu 40% până în 2026. Această dorință vine în urmă ce vânzările mărcilor private în 2023 au crescut de la 33% la 36%.

Sursa: Profit.ro

 

- Reclamă -

un comentariu

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.