Marius Bicu, Unilact: “2017 a fost anul rebranding-ului pentru noi”

05 decembrie 2017

Marius Bicu, directorul general al producătorului de lactate Unilact, o afacere de familie din localitatea Unirea, judeţul Alba, spune că 2017 a fost un an bun, spre deosebire de anii anteriori. Cât priveşte strategia de dezvoltare pentru acest an, compania nu şi-a planificat investiţii în utilaje cum s-a întâmplat până acum, ci şi-a îndreptat eforturile mai mult pe partea de marketing, mai precis în rebranding.

“Pentru că lucrurile se schimbă într-o afacere – şi sunt 7 ani de când suntem pe piaţă – am simţit nevoia de rebranding. A fost un proiect mai greu decât ne aşteptam şi s-a întins pe parcursul acestui an. La sfârşitul lui 2017, o să avem o nouă gama de produse, o gamă nouă de brânză de burduf”, a declarat Bicu recent în cadrul unei conferinţe pe teme de agricultură.

O adevărată provocare a constituit şi recrutarea unei echipe noi, care până la urmă a costat mai mult timp decât bani. Un proces care nu a fost deloc uşor şi care s-a desfăşurat în primele şase luni ale anului în curs. Au fost angajaţi oameni noi, avându-se în vedere trei criterii: să fie harnici, isteţi şi modeşti. A fost instituită şi o nouă regulă, fiecare angajat este văzut înainte de trei oameni din firmă.

“Ne-am dat seama că firma a crescut, suntem 70 şi avem o dificultate în a comunica între noi, nu mai este atmosfera de altădată. Am zis că trebuie să ne oprim să analizăm situaţia dacă vrem să ajungem la 300 de muncitori sau să rămânem o afacere de familie”, a precizat Bicu.

 Unilact este o afacere de familie cu capital 100% românesc. Principala marcă din portofoliul  producătorului de brânzeturi este “De la ferma”, aproape jumătate din producţie fiind exportată.

(6 vizualizari)

Apreciază pagina de Facebook AgroTeca.ro: