Moşia Chindia a atins o cifră de afaceri de peste 250.000 lei în 2021

Ferma deține o păşune de peste 3 hectare de lângă Târgovişte,

3
- Reclamă -

Moşia Chindia a înregistrat, în cele patru luni de la lansarea magazinului online, o cifră de afaceri de peste 250.000 lei, produsele sale ajungând la peste 1.000 de clienţi, se arată într-un comunicat de presă.

În prima lună a eshop-ului, creşterea vânzărilor a fost de 300%, notează sursa citată.

„În 2022, avem ca obiectiv triplarea producţiei şi înfiinţarea unei mici carmangerii, pentru a ne diversifica gama de produse şi a le creşte şi mai mult calitatea. În următorii trei ani, vrem să creştem de 10 ori volumul producţiei. Pe termen scurt, până la finele lui 2021, am avut o producţie de 90 de porci, 2.000 de pui de găină şi 200 de curcani, ceea ce ne-a ajutat să ajungem la peste 50 de produse în magazinul online. Alte obiective vizează intrarea în marile lanţuri de retail, care se va întâmpla, cel mai probabil, la sfârşitul lui 2022 sau în 2023”, a declarat Dan Cîrstea, fondator al fermei Moşia Chindia.

Vezi și Mangalița, varietatea blondă, se crește cu succes în Praid

Lansată oficial în 2021, pe o păşune de peste 3 hectare de lângă Târgovişte, ferma are la bază un concept vechi de peste 40 de ani în SUA, dar unic în România. Este vorba despre „Creştere prin păşunare” (Pasture Raised), care presupune ca animalele să fie lăsate libere să se dezvolte în ritmul şi mediul lor natural, ceea ce conferă cărnii obţinute o calitate superioară chiar certificării „organice”.

Moşia Chindia îşi propune să deschidă apetitul pentru o abordare ecologică şi regenerativă în creşterea animalelor, atât în rândul consumatorilor, cât şi în rândul altor fermieri şi antreprenori, prin susţinerea altor 100 de fermieri să adopte cu succes sistemul de creştere prin păşunare a animalelor în următorii 10 ani.

„În august 2021 am finalizat site-ul, www.mosiachindia.ro. În septembrie, prima lună de funcţionare a eshop-ului, am avut o creştere a vânzărilor de 300%, faţă de perioada în care foloseam doar aplicaţia Whatsapp pentru comenzi. Deocamdată livrăm în Bucureşti, Ilfov şi Dâmboviţa, dar în primele luni din 2022 vom începe livrările naţionale. Ne mai propunem să deschidem un magazin propriu în Bucureşti. Scopul nostru principal rămâne încurajarea consumului de carne curată şi furnizarea acesteia tuturor celor preocupaţi de sănătatea lor, de la familii cu copii şi până la adulţi tineri sau seniori”, a adăugat Dan Cîrstea.

- Reclamă -
- Reclamă -

3 comentarii

  1. […] Moşia Chindia a înregistrat, în cele patru luni de la lansarea magazinului online, o cifră de afaceri de peste 250.000 lei, produsele sale ajungând la peste 1.000 de clienţi, se arată într-un comunicat de presă. În prima lună a eshop-ului, creşterea vânzărilor a fost de… Cititi mai multe aici: Moşia Chindia a atins o cifră de afaceri de peste 250.000 lei în 2021 […]

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.