marți, 14 octombrie 2025

Cele mai citite

PepsiCo investește 8,5 milioane de dolari într-o nouă linie de îmbuteliere la fabrica din Dragomirești-Deal

Compania PepsiCo, unul dintre liderii mondiali în industria produselor alimentare și băuturilor, a inaugurat marți, 14 octombrie 2025, o nouă linie complet automatizată de îmbuteliere a băuturilor în doze, la fabrica din Dragomirești-Deal, județul Ilfov.
Investiția, în valoare de 8,5 milioane de dolari, transformă unitatea din România în singura fabrică PepsiCo din regiunea Balcanilor de Est dotată cu o astfel de linie de producție.

Capacitate de 1,5 milioane de doze pe zi

Noua linie de îmbuteliere acoperă întreg portofoliul de băuturi al PepsiCo East Balkans – Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew și Lipton – în formate de 250 ml, 330 ml și 500 ml.
Cu o capacitate de până la 1,5 milioane de doze pe zi, sistemul complet automatizat consolidează poziția României ca hub regional de producție și distribuție pentru piețele din Europa Centrală și de Sud-Est.

„Această investiție marchează o nouă etapă în modernizarea și dezvoltarea operațiunilor noastre din România. Băuturile fabricate în Dragomirești-Deal ajung la consumatori din șapte piețe, ceea ce ne poziționează ca un centru strategic de producție și distribuție pentru regiune”, a declarat Radu Berevoescu, director general al PepsiCo East Balkans.

Creștere susținută și modernizare continuă

Noua linie vine după investiția de 13 milioane de dolari realizată în 2023, când compania a pus în funcțiune cea mai automatizată linie de îmbuteliere a sticlelor din portofoliul său european.

- Publicitate -

În prezent, fabrica din Dragomirești-Deal operează șapte linii de producție și are o capacitate anuală de peste 500 de milioane de litri de băuturi, dintre care 15–20% sunt destinate exportului.

Contribuție la economia locală

PepsiCo România devine astfel un actor-cheie în consolidarea lanțurilor de producție locale și regionale, cu efecte directe asupra creării de locuri de muncă, exporturilor și inovației tehnologice în industria alimentară românească.

La nivel global, PepsiCo a raportat în 2024 o cifră de afaceri de aproape 92 de miliarde de dolari, generată de un portofoliu divers de branduri precum Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

 

- Publicitate -

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Popular Articles