Agroserv Măriuţa a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 68,4 milioane de lei

2
Rabobank - Piața laptelui, dezechilibrată

Agroserv Măriuţa, companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează o cifră de afaceri de 68,4 milioane de lei pentru anul 2021, o creştere cu 40% faţă de 2020 şi un profit net de 1,7 milioane de lei, în condiţiile în care în 2020 a înregistrat o pierdere de 6,2 milioane de lei.

 

”Agroserv Măriuţa (BVB: MILK), companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează o cifră de afaceri de 68,4 milioane de lei pentru anul 2021, o creştere cu 40% faţă de 2020 şi un profit net de 1,7 milioane de lei, comparativ cu o pierdere de 6,2 milioane de lei înregistrată la nivelul anului 2020. Compania a înregistrat venituri din exploatare de 104,3 milioane de lei, o apreciere de 42% faţă de anul anterior”, anunţă compania.

Pe fondul planurilor de dezvoltare pentru anul acesta, bugetul de venituri şi cheltuieli propus de companie pentru 2022, prevede o cifră de afaceri totală de 94,4 milioane de lei, o creştere cu 38% faţă de 2021 şi un profit net de 2,7 milioane de lei, o apreciere cu 56% comparativ cu anul 2021.

Agroserv Măriuţa estimează că activitatea din fabrică va contribui cu 41 milioane de lei la cifra de afaceri totală, în timp ce activitatea de zootehnie cu 29 milioane de lei, iar cea vegetală cu 24,4 milioane de lei. Compania consideră că 2022 este un an marcat de evenimente geopolitice majore încă de la început şi coroborat cu criza energetică, inflaţia şi ultimii doi ani de pandemie, la nivelul pieţei şi comportamentului de consum vor fi resimţite efecte ce nu pot fi încă anticipate.

În 2022, compania îşi propune să diversifice oferta de produse din cadrul Lăptăriei cu Caimac, în principal prin creşterea numărului de produse din categoria brânzeturi precum şi începerea producţiei de unt.

De asemenea, tot în acest an, este avut în vedere proiectul staţiei de spălare a ambalajelor, obiectivul fiind construirea unei staţii care să spele aproximativ 10.000 de sticle şi borcane pe oră. Ulterior, compania are în plan începerea instalării în marile oraşe din România a aparatelor de tip RVM (Reverse Vending Machine).

Se simplifică procesul de accesare a ajutoarelor prin programele ”Tomata”

2 comentarii

  1. […] Agroserv Măriuţa, companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează o cifră de afaceri de 68,4 milioane de lei pentru anul 2021, o creştere cu 40% faţă de 2020 şi un profit net de 1,7 milioane de lei, în condiţiile în care… Cititi mai multe aici: Agroserv Măriuţa a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 68,4 milioane de lei […]

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here