Isuzu D-MAX are gardă la sol, propulsor și transmisie de SuperPickup

03 iulie 2017

Isuzu D-MAX este un pickup propulsat de un diesel de doar 1,9 litri DSL, are cea mai înaltă gardă la sol din gama și vine cu o transmisie în șase rapoarte manuală sau automată. În același Isuzu D-MAX poți merge și la shoping la mall, asta pentru că este o mașină arătoasă, chiar capabilă să întoarcă capete, nu neapărat de fete, mai degrabă de bărbați interesați de off-road.

Când te gândești la un pickup 4×4, te gândești la Nissan, Mitsubishi sau Toyota. Te poți gândi și la Ford Ranger sau chiar la Tata Motors, un experiment, e drept, dar te poți gândi și la o astfel de variantă ieftină și indiană.

Când însă te gândești că ai nevoie de un pickup pentru câmp, că vrei o utilitară cu care să intri în livadă, să cari o tona în benă și să mai și tragi după tine 3000 de kg, începi să analizezi mai serios problema. La o căutare  superficială afli ca Isuzu este o alta optiune, iar aspectul noului D-MAX iti face clar cu ochiul. Si nu e doar aspect!

Garantia propulsorului diesel Isuzu

Dacă te gândești că un pickup intră în cele mai grele noroaie, poate în sarcină maximă, cu mii de kg dupa el, nu ai cum să nu-ți treacă prin minte că un motor de 1,9 litri e cam mic. Totusi, când vorbești de Isuzu, vorbești despre un mare producător japonez de motoare diesel. Producător care vinde motoare și către alte mărci,una dintre acestea fiind popularul Opel Astra cu propulsor diesel de 1,7 litri.

Experiența la volanul unui Isuzu D-MAX DSL spulberă însă orice indoiala. Cei 160 de CP ai dieselului, împreună cu transmisia extrem de bine segmentată îi ofera mașinii calități motrice excelente.

Pe șosea, în treapta a șasea, Isuzu D-MAX merge decent cu 120 de km la ora cu un consum de app 8 litri de motorina la 100 de km. În afara soselei, pe drumuri desfundate, folosită in modul 4×4, cu cauciucuri adecvate, camioneta Isuzu D-MAX iese literalmente din orice mizerie. Turată la peste 2000 de rotații, turbina dieselului scoate un șuierat foarte pronunțat, te lasă să înțelegi că este vorba de forță brută, chiar și la 1,9 litri.

Made in Thailand, Isuzu D-MAX

Sigur că producatorul a inzestrat pickupul produs în Thailanda și cu reductor pe transmisie. Pentru setarea acestuia mașina trebuie să stea pe loc, dar la pornire urcă încet orice pantă sau trage după sine remorci de până la 3500 de kg. Incet si sigur! La fel de util este reductorul și la coborărea pantelor, pe dealurile cu livezi sau cu vită de vie, atunci când iarba este udă și drumul doar o impresie. Redutorul ia tot greul depe șofer, lasă mașina să coboare încet și în siguranță.

Un sprijin și în aceste condiții de trafic este iarăși garda la sol, generoasă. În conditii de test, pickup-ul Isuzu D-MAX nu a întâșnit obstacole peste care sa nu poata trece. Iar experiența la volan, după două zile de test prin oraș, pe șosea dar și în cele mai inedite și grele condiții este de-a dreptul pozitivă.

Pentru un Isuzu D-MAX cu mai toate dotările posibile, în versiunea cu transmisie manuală, importatorul cere app. 29 de mii de euro, cu tot cu TVA. Sigur, ce vedeți în imagini este versiunea cu mult ”sclipici”, poate că nu e necesar, deci un astfel de pickup poate fi și mai ieftin, dar la fel 4X4!

Cea mai populară versiune cumpărată de români, după cum spun oficialii Isuzu România este Isuzu D-Max Double Cab 4×4 Classic MT care ajunge la app. 25 de mii de euro. Agricultorii, constructorii sau pasionații de offroad preferă finanțarea cu dobandă 0% de la Impuls Leasing, după cum vedeți mai jos:

Pret CIP (fara TVA) :         20950 euro

Avans:      20%   4.190,00  euro

Val. Finantata:         16.760,00  euro

Val. Rezid. 1%    209,50   euro

Perioada (luni):        60

Dobanda (p.a.):   0,00%

Tx. management:   2,5%  523,75  euro

Comision gest. Lunar      20,95

Tot de la Isuzu aflăm că fiecare nou proprietar al pickupului aduce după sine un nou cumpărător!

 

 

 

 

 

 

 

(298 vizualizari)

Apreciază pagina de Facebook AgroTeca.ro: