Oana Belu, CEO Domeniile Ostrov, intră în Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business

2
- Reclamă -

Datorită muncii și devotamentului de care a dat dovată în anii de carieră, Oana Belu, CEO la Domeniile Ostrov a fost nominalizată în Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business, organizat de Business magazin. Om de afaceri, femeie de succes și mamă a doi copii, Oana Belu a povestit câteva detalii despre viața ei și despre brandurile de mare succes de care se ocupă.

Oana Belu intră în Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business

Intrată în lumea afacerilor încă din perioada studenției, Oana Belu a crescut și învățat ce înseamnă să fie o femeie de succes în business. Timp de 6 ani s-a ocupat de transport internațional de fructe și legume, apoi împreună cu familia au decis să preia un brand de vinuri românești. Odată cu Ostrovit, au preluat viile și livezile pe care le-au replantat cu ajutorul fondurilor europene, iar astfel a luat naștere marele brand de vinuri – Domeniile Ostrov.

Domeniile Ostrov, firma producătoare de vin românesc, a luat naștere în anul 2001. Numele firmei este o explicație a locului de unde provin strugurii, comuna Ostrov din județul Constanța. Aici se află hectare întregi de viță de vie, dar și fabrica în care strugurii de diferite sortimente devin vinuri ce pot satisface și cele mai exigente gusturi.

“În următorii 10 ani, ne propunem să consolidăm și să extindem prezența brandului Domeniile Ostrov, dar și a celorlalte din portofoliu, pe plan internațional și național. Suntem în top 5 producători în industria noastră și vrem să urcăm în ierarhie. Vom continua să investim în tehnologie și în calitatea produselor noastre, dorind să aducem experiența noastră pe piețele globale.” – Oana Belu, CEO Domeniile Ostrov.

Vinurile premiate Domeniile Ostrov

În prezent mai multe branduri sunt integrate sub umbrela Domeniile Ostrov și Vinăria Ostrov: Legio, Naiada, Noe, Ritual, Pelin, Art Folclor. Toate acestea se află pe rafturile magazinelor românești, dar și în HORECA. Cu aceste vinuri, brandul Domeniile Ostrov a luat de-a lungul timpului zeci de medalii de aur, argint și bronz la cele mai mari concursuri internaționale de profil.

- Reclamă -

Vinurile Naiada sunt seci, soiuri românești și internaționale, la un preț accesibil pentru cunoscătorii pasionați de vinuri premium. Gama Art Folclor sunt vinuri demi seci cu soiuri romanești: fetească regală, fetească neagră. Gama Joc sunt vinuri demiseci destinate evenimentelor. Aceste vinuri au luat naștere în urma cupajării soiurilor romanești cu cele internaționale.

Gamele Ritual, Legio și Wine of Black Angus sunt super-premium cu mai multe medalii internaționale. Este vorba despre vinuri seci, obținute grație măiestriei vinificatorilor Domeniile Ostrov.

”Toate vinurile noastre se bucură de aprecierea clienților, dar cele mai căutate sunt roseurile, așa că soiurile de struguri roșii sunt cele care ne-au adus recunoașterea pe piață, atât la vinurile roșii, cât și la roseuri. În plus, noi ne mândrim cu Fetească Neagră, ambasadorul vinurilor românești, este sortimentul cu care am avut cel mai mare succes în ultimul an. Acesta se dezvoltă foarte frumos în arealul din Ostrov și, datorită tehnologiei de vinificație și a priceperii oenologilor, obținem un vin de invidiat”, declară Oana Belu, CEO Domeniile Ostrov.

Descoperă și: Domeniile Ostrov, creștere la 10 milioane de litri de vin în 2023

Din dragoste pentru…grădină

Antreprenoarea Oana Belu, așa cum a declarat în repetate rânduri, a fost un copil crescut în spiritul iubirii pământului, iar cultivatul viței de vie, lucratul în grădină, plantarea de căpșuni sau alte fructe erau o treabă făcută în familie. De aceea, nu este nici o coincidență că acest spirit al iubirii pământului l-a transpus în activitatea brandului Domeniile Ostrov, care deține cel mai mare areal pomicol din Sud-Estul Europei.

Pe o suprafață de peste 200 de hectare se cultivă cireșe, caise, piersici, nectarine, prune, chiar și o plantație experimentală de kiwi, mere, pere și gutui. Toate aceste fructe și legume, inclusiv strugurii de masă Domeniile Ostrov, se găsesc atât în hypermarketuri, cât și în piețele agroalimentare tradiționale.

Oana Belu a avut și are succes cu brandurile de care se ocupă, iar rezultatele nu întârzie să apară, astfel Domeniile Ostrov a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de aproximativ 50 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 10% față de 2022.

- Reclamă -

2 comentarii

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.