Începând cu această lună, rețeaua de magazine PENNY desfășoară o nouă campanie de loializare care include o colecție de produse textile sub marca Vivess, destinată sezonului rece. Campania are și o componentă educațională, prin susținerea programului „Vreau în clasa a 9-a”, derulat de World Vision România.
Textile pentru acasă, puncte pentru educație
Colecția Vivess cuprinde pături, perne, prosoape, lenjerii de pat și jucării din pluș, disponibile în magazinele PENNY până pe 10 februarie 2026. Produsele pot fi achiziționate la prețuri reduse prin acumularea de puncte de loialitate: un punct pentru fiecare 20 de lei cheltuiți, dublat în cazul utilizării cardului PENNY.
Pentru fiecare produs Vivess cumpărat, se sprijină direct programul „Vreau în clasa a 9-a”, care oferă suport educațional elevilor din mediul rural.
Sprijin pentru 140 de elevi din 11 județe
Programul „Vreau în clasa a 9-a” este destinat elevilor din zone vulnerabile, care sunt sprijiniți să își continue studiile liceale. În 2025, 140 de tineri din județele Vaslui, Brăila, Cluj, Bistrița-Năsăud, Iași, Vâlcea, Buzău, Bacău, Dolj, Ilfov au beneficiat de:
Ateliere de educație non-formală
Consiliere educațională și psihologică
Orientare vocațională
Tabere și școli de vară
Practică în magazinele PENNY, cu acoperirea costurilor de transport și masă
Suport pentru îmbunătățirea performanțelor școlare
Parteneriat cu continuitate
World Vision România și PENNY colaborează de peste 7 ani în susținerea acestui program. Reprezentanții celor două organizații subliniază importanța implicării comunității în susținerea educației rurale.
Vezi și PENNY România extinde rețeaua de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Bolt Food
„Fiecare alegere făcută la PENNY poate aduce căldură în case și în inimile celor care au nevoie de sprijin”, a transmis Monica Coman, Team Leader Advertising, PENNY România.
„Suntem recunoscători tuturor celor care aleg să contribuie la această schimbare – fiecare gest de solidaritate aduce speranță în viețile acestor copii”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.





