Agroserv Măriuţa, care deţine brandul Lăptăria cu Caimac, a raportat pierderi de aproape 400.000 lei

1
Lapte
- Reclamă -

Agroserv Măriuţa, companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează vânzări de 36,3 milioane de lei în primul semestru al acestui an, în creştere de 23% faţă de prima parte a anului 2022, şi o pierdere netă de 398.573 lei, o îmbunătăţire cu 71% comparativ perioada similară a anului trecut.

 

”Agroserv Măriuţa (BVB: MILK), companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează vânzări de 36,3 milioane de lei în primul semestru din 2023, o creştere de 23% faţă de S1 2022, şi o pierdere netă de 0,4 milioane de lei, o îmbunătăţire cu 71% comparativ perioada similară a anului trecut”, anunţă compania.

Comparativ, în primele şase luni din 2022, compania a avut pierderi de 1,37 milioane lei.

„Rezultatele din prima jumătate a acestui an reflectă evoluţia pozitivă a companiei noastre, care are la bază majorarea vânzărilor, diversificarea gamei noastre de produse, extinderea reţelei de distribuţie şi creşterea preferinţei clienţilor pentru produsele Lăptăria cu Caimac. Aceste realizări sunt cu atât mai notabile în contextul actual, caracterizat de provocări precum inflaţia persistentă şi scăderea vânzărilor de produse lactate la nivel naţional în primele şase luni ale anului. Ca urmare a majorării costului de finanţare, nu am încheiat prima jumătate a anului cu profit, însă am înregistrat o îmbunătăţire semnificativă comparativ cu rezultatul din S1 2022. În 2023, ne-am concentrat asupra a două direcţii principale. Prima dintre acestea vizează restabilirea profitabilităţii companiei şi realizarea bugetului aprobat de acţionarii noştri în luna aprilie, în timp ce a doua direcţie se referă la implementarea strategiei 2023/2024”, a declarat Cornel Dănilă, director general, Lăptăria cu Caimac.

Cifra de afaceri generată de vânzarea produselor lactate, semifabricate, precum şi de mărfuri a atins valoarea de 26,3 milioane de lei, aceasta având cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri totală în S1 2023. Veniturile din activitatea de zootehnie au înregistrat o valoare de 8,2 milioane de lei, în principal datorită vânzării de lapte crud, de 7,6 milioane de lei, urmată de vânzarea de animale, de 0,6 milioane de lei. În primul semestru din 2023, producţia totală de lapte a fost de 7,6 milioane de litri, o creştere cu 7% comparativ cu primele şase luni din 2022. Prin urmare, producţia medie în S1 2023 a fost de peste 40 tone/zi, o creştere de 2% faţă de perioada similară a anului trecut. Fabrica a utilizat 53% din producţia de lapte a fermei.

- Reclamă -

Cotaţiile futures la grâu au crescut din cauza atacurilor Rusiei asupra orașului Odesa

Veniturile din activitatea vegetală s-au ridicat la 1,8 milioane de lei în primele şase luni din 2023, în urma cultivării unei suprafeţe de peste 2.500 ha. În acest an, compania a a înregistrat o producţie totală de 6.272 tone, din care cultura de grâu a reprezentat 68% din această producţie, iar rapiţa 32%.

- Reclamă -

un comentariu

  1. […] Agroserv Măriuţa, companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează vânzări de 36,3 milioane de lei în primul semestru al acestui an, în creştere de 23% faţă de prima parte a anului 2022, şi o pierdere netă de 398.573 lei, o îmbunătăţire… Cititi mai multe aici: Agroserv Măriuţa, care deţine brandul Lăptăria cu Caimac, a raportat pierderi de aproape 400.00… […]

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.