luni, 2 decembrie 2024

Cele mai citite

Cris-Tim lansează gama Gostat

Cris-Tim lansează Gostat – gama de produse din carne ce readuce pe mesele românilor  savoarea celor mai apreciate preparate din carne de pe piaţa românească din anii ’70-’80. Reţetele autentice din trecut, reinventate acum, împreună cu aportul oferit de mijloacele tehnice şi competenţele din prezent pot face din produsele Gostat un etalon al gustului autentic românesc, se arată într-un comunicat al companiei.

În noua gamă, se regăsesc cele mai apreciate produse din perioada în care magazinele Gostat reprezentau etalonul în domeniul preparatelor din carne – Salam Gostat, Salam de vară uscat, Parizer, Salam Victoria, crenvurști polinezi.

Întoarcerea melancolică spre sfârşitul anilor ’70 este o experienţă completă dată de gustul autentic  şi de campania de comunicare a produselor Gostat. Campania de comunicare este  inspirată din  stilul de viaţă de atunci, din ceea ce reprezenta Gostatul sau gospodăria agricolă de stat in anii `70- `80 :  o structură a agriculturii de atunci, promovată în epoca de odinioară ce era deopotrivă o formă de organizare a producţiei, o şcoală practică pentru fermieri şi specialişti în agricultură şi o reţea de magazine destul de răspândită, care comercializa produse de calitate.

Gostat în reţelele de supermarketuri şi în micile magazine

gostat

- Publicitate -

Primele Gostat s-au lansat pe piaţă în luna aprilie 2016, iar până în luna iunie toată gama va fi disponibilă atât în reţelele de supermarketuri cât şi în micile magazine.

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

- Publicitate -

un comentariu

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Popular Articles