Domeniile Ostrov, struguri mai puțini, vin mai bun în 2020

0

Domeniile Ostrov, struguri mai puțini, vin mai bun în 2020. Ca toți marii jucători din piața strugurelui și a vinului, brandul Domeniile Ostrov a fost obligat să găsească soluții în vremea pandemiei și, mai târziu, după ridicarea Stării de Urgență, pentru a continua bunul mers al afacerilor.

Oana Belu a declarat pentru Agroteca.ro că ”Plecând de la cerere și ofertă, am identificat care sunt nevoile consumatorilor, fie că merg în retailul tradițional, fie că merg în supermarketuri, și am oferit produse de consum cât mai adaptate situației de față

Am fost obligați să renunțăm la Horeca și ne-am axat pe retail, în general. Gamele de vinuri cu raport excelent calitate/preț, Naiada și Noe au devenit principalii vectori de creștere pentru Domaniile Ostrov”.

2020 – românii au băut vin roze

În 2020, românii au consumat vin roze marca Domeniile Ostrov. Sticlele de Naiada sau Noe cu vin roze din soiurile de struguri Cabernet Sauvignon, Pino Noir sau Fetească Neagră au generat vânzări în magazinele tradiționale și în supermarketuri.

Soiurile de vin alb preferate de români anul acesta au fost Feteasca Regală, Sauvignon Blanc și, soiul românesc, Crâmpoșie de Ostrov.

Caprele Saanen, capre cu o producţie de lapte excelentă

Vinurile roșii care au făcut vânzări semnificative pentru Domeniile Ostrov au fost Feteasca Neagră și cabernetul, soiuri care se simt foarte bine în zona Ostrov.

Întrebară de unde vine numele de Noe pentru gama de vinuri de retail, Oana Belu ne-a declarat că: ”Noe, personajul biblic, se spune că este primul om care a sădit o viță de vine și apoi a făcut vinul pe care îl știm și îl consumăm azi”.

Producția în 2020 pe lunca Dunării de la Ostrov

Domeniile Ostrov lucrează 2000 de hectare de vie și livezi. Grație sistemelor complete de irigații ”producția din acest an nu a suferit prea tare, nu avem la struguri de vin o scădere mai mare de 15-20 de procente, dar, pentru a fost soare din belșug, avem o creștere a valorii strugurilor, deci vom avea vin mai bun”, spune reprezentantul Domeniilor Ostrov.

Strugurii de masă au avut o producție aproximativ similară cu cea de anul trecut. Strugurii din soiurile Victoria, Italia sau Moldova au fost vânduți în retailul tradițional și în supermarketuri precum Lidl sau Kaufland.

La fel s-a întâmplat și cu fructele provenite din cele mai bine de 300 de hectare de livezi. Cireșele, caisele, nectarinele sau prunele au mers în retail, în piețe și în supermarketuri. Producția, tot datorită tehnologiilor în care s-a investit constant, calitativ și cantitativ, a fost și ea similară anilor trecuți.

Cum s-a lucrat la Domeniile Ostrov în plină pandemie de COVID-19

Soluția salvatoare pentru Domeniile Ostrov a fost împărțirea angajaților pe grupe de lucru, nu mai mari de 10 persoane. ”În acest fel, dacă unul se infectează, să nu pericliteze sănătatea întregului număr de angajați și nici oprirea producției. La noi fiind vorba de trei segmente mari de activitate, care se leagă organic: lucrul în vie sau livadă, apoi munca în halele de producție și în cramă – aici unde suntem în plin sezon – și activitatea de distribuție și vânzări. În acest fel nu am avut incidente majore”, declară Oana Belu.

Compania Domeniile Ostrov a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 52 milioane euro.

Vezi care este cel mai mic purificator de aer anti-coronavirus de pe piața

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here