Ioan Mezei vizează o creştere a cifrei de afaceri a Villager România de minimum 50% pentru 2024

1
- Reclamă -

Ioan Mezei (a condus afacerile Stihl în România ) a preluat în urmă cu un an mandatul de general manager al Villager România, importator de unelte şi motounelte destinate gospodăriilor şi agricultorilor.

Conform businessmagazin.ro, firma pe care o conduce acum urmăreşte atent schimbările intervenite în rândul populaţiei din mediul rural, dar şi modificările din tiparul de consum la nivelul întregii ţări.

”Pentru 2024, ţinta este un avans de două cifre, dacă nu chiar de trei cifre, pentru că s-a schimbat contextul pieţei”, afirmă Mezei, care susține că pandemia a declanşat situaţii care au avut ca efect lipsa produselor pe piaţă. Criza transportului din Asia, pe de o parte a avut impact asupra costurilor de transport, care au crescut, pe de altă parte a determinat întârzieri în livrări, timpii de producţie au fost afectaţi.

Ca urmare, în perioada 2021 – 2022, mulţi distribuitori, „de teama de a nu rămâne fără produse, cumpărau haotic orice găseau de oriunde găseau. Deoarece cei mai mulţi importatori aveau stocuri mici sau deloc. Astfel, comportamentul de achiziţie nu s-a bazat pe întărirea parteneriatelor pe termen mediu şi lung, ci erau decizii pe termen scurt”.

Villager este o firmă deţinută de grupul Agromarket din Serbia, care a moştenit nişte companii din perioada 1990, iar apoi s-a dezvoltat. Grupul reuneşte 17 companii cu peste 1.700 de angajaţi în zona Balcanilor. Produc şi vând îngrăşăminte, pesticide, seminţe, fiind una dintre cele mai mari companii din Serbia, cu afaceri de 350 de milioane de euro. „Având în vedere dezvoltarea reţelei de distribuţie pe care au avut-o în spaţiul lor de interes, la un moment dat au văzut o cerere din partea clienţilor – fermieri, mai mici, mai mari – pentru unelte şi diverse produse asociate, necesare activităţii în agricultură. Şi au decis să creeze brandul Villager, în 2005”, povesteşte Ioan Mezei.

Atenție! Pe piață ajung motounelte contrafăcute, de o calitate slabă, sub numele unor mărci cunoscute

- Reclamă -

În ce priveşte rezultatele financiare, Mezei vizează o creştere a cifrei de afaceri de minimum 50% pentru 2024.

- Reclamă -

un comentariu

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.