Mitsubishi Outlander la 30 de mii de km. Bine, rău…

1

Deşi nu mai e Noul Mitsubishi Outlander, pentru că producătorul japonez are deja un model mai nou în piaţă, maşina din imagine este aproape imaculată cu tot cu cei 30 de mii de km deja rulaţi. Din istoriile aflate pe la diverse conferinţe de presa, ştiu că există maşini Mitsubishi care rulează de mai bine de 10 ani pe diverse drumuri desfundate şi că au peste 400 de mii de km şi mai ştiu că proprietarii nu au întâmpinat probleme majore de service. Evident că după ce duci o maşină prin hârtoape 400 de mii de km, te aştepţi să mai schimbi câte o planetară, un pivot, un amortizor, altfel tu ai probleme, nu maşina!

Şi pentru că cei de la Mitsubishi aveau încă „pe stoc” un Mitsubishi Outlander deja trecut prin forja off-roadului, i-am rugat sa mi-l dea la un test scut si cuprinzător.

Am luat maşina de 30 de mii de km într-o dimineaţă de ger năpraznic. Cred că erau -12 grade C. După ce am apăsat pe butonul de start, maşina a aşteptat câteva secunde până bujiile să ajungă incandescente si apoi a pornit de parca eram la ecuator. Foarte bine!

Mi-au umflat o roata, pentru că venită din teren accidentat, Mitsubishiul Outlander suferea la un cauciuc. Am plecat cu maneta cutiei automate cu (în) 6 trepte în poziţia D cu acceleraţia apăsată bine. Zgomotul cauciucurilor BFGoodrich All-Terain se auzeau în habitaclu, dar nu şi motorul diesel de 2,2 litri DI-D.

Însă adevăratele veleități ale maşinii nu le-am putut testa decât a doua zi, când am mers să ajut un prieten să care 400 de sticle de vin Fetească Neagră de la Senator Wine. Mi-au revenit 6 pentru ajutor 🙂 !

Ajuns la depozit, am găsit o dubiţă de 3,5 tone fără baterie. Am vorbit cu şoferul, am prins şufa şi m-am suit în SUV-ul meu de test. Cu maneta cutiei în poziţia L şi cu butonul de tracţiune setat pe 4X4 permanent, am plecat încet, dar sigur, iar după vreo 800 – 1000 de metri, dubiţa a pornit. Mitsubishiul Outlander nici măcar nu a transpirat. Cu reductorul în funcţiune, dat fiind că eram în poziţia L, SUV-ul a rulat cu 30 – 40 de km la ora şi nici nu i-a păsat de gheata de pe asfalt. Foarte bine!

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT

A urmat încărcarea maşinii cu vreo 30 de cutii de vin. Cu bancheta din spate lăsată, toate au intrat fără probleme, iar amortizoarele nu prea s-au arătat impresionate. Drumul până în Poiană, din Braşov, nu i-a luat lui Mitsubishi Outlander mai mult de 7 litri de motorină la suta de km.

Am descărcat marfa şi am mers prin zăpadă. O experienţă foarte plăcută şi de repetat. E un fel de „mergi şi nu te mai opreşti”, de parcă eşti într-o șenilată.

Nu sunt multe de comentat în rest, doar că după 30 de mii de km, maşina se vinde cu vreo 17.500 de euro, plus TVA. Noi zicem că merită şi mai zicem că trebuie că fără să o încerci nu trebuie să vorbeşti. Şi încă ceva, Mitsubishi Outlanderul testat, deşi numără km de care am mai discutat, nu avea decât un mic „greieraş” în spate, probabil de la canapeaua rabatabilă.

Restul e informaţie brută despre noul Mitsubishi Outlander şi o găsiți aici!

Despre modelul testat uite mai multe aici!

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT 1

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT de sus

ceasuri bord Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT far

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT profil

banca spate

consola Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT la Showroom
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT la Showroom

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here