Producători de top din mai multe țări, prezenți la Goodwine

1
- Reclamă -

La Goodwine, Târgul Internațional de Vinuri, și-au confirmat deja prezența un număr de 35 producători de vin și asociații de profil din România, Bulgaria, Republica Moldova și Italia.

Ediția din acest an a Goodwine se desfășoară în perioada 15-17 aprilie la Romexpo.

Pe lista participanților se numără firmele Casa de Vinuri Cotnari (Partener Oficial), Jidvei (Partener Principal), Vincon România (Partener), Crama Oprișor, Budureasca, Crama Basilescu, Domeniile Sâmburești, Casa de Vinuri Huși, Domeniile Ostrov, Domeniile Tohani, Domeniul Bogdan, Via Viticola Sarica Niculițel, Alcovin Măcin, Liliac, Crama Averești, Domeniul Vlădoi, Crama Darie, Crama Hermeziu, Senator Wine, Crama Tata și Fiul, Crama Mennini, Cramele Cricova, Midalidare Estate (Bulgaria), Divin Călărași (Republica Moldova), Maurt (Republica Moldova), Asociația Micilor Producători de Vinuri din Republica Moldova (cu mai multe crame), Il gusto del Vino (Italia), Giuliano Tartufi, Unicom Wood, Romprix, Romwine Equipments, Valdo Invest, Kulinox, Astron Chemicals, Bradley Smoke.

În prima zi de târg, pe parcursul a 90 de minute, va avea loc un masterclass de vinuri românești organizat într-o sală adiacentă și moderat de către Cătălin Păduraru si Cezar Ioan, la care enologi cu rezultate validate de către specialiști și de către piață vor fi invitați să-și prezinte realizările și opiniile către publicul interesat. Destinat în primul rând amatorilor, masterclass-ul – care va prezenta 12 vinuri – își propune să umple în primul rând un gol resimțit la ultima ediție a Târgului, când au avut loc două astfel de evenimente dedicate vinurilor de peste Prut și unul dedicat vinurilor de la sud de Dunăre, dar a lipsit “de pe teren” tocmai… reprezentativa țării gazdă.

‘’Fără pretenția de a crea noi “selecționata perfectă” sau de a oferi o imagine exhaustivă, intenționăm să aducem prin acest masterclass un plus de vizibilitate asupra soiurilor românești – în ochii amatorilor și pentru mass-media – și să punctăm câteva dintre elementele care credem că ar trebui să stârnească mult mai mult interes decât o fac în prezent. Mai sperăm și ca, în urma participării la masterclass, vizitatorii GoodWine să devină mai cunoscători și mai receptivi la ofertele – evident, mai bogate! – pe care cramele prezente cu standuri le adresează publicului care trece pragul Târgului”, afirmă organizatorii manifestării de la Romexpo (Pavilion C 1)

- Reclamă -

un comentariu

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.