Produse de morărit și panificație cu termen de valabilitate mare, fără E-uri și conservanți

1
Preturi paine
- Reclamă -

Plan de investiții de 43 de milioane de euro în tehnologii menite să genereze produse de morărit și panificație cu termen de valabilitate mare, fără E-uri și conservanți.

O parte din suma avută în vedere pentru investiții de către Vel Pitar, liderul pieţei locale de morărit şi panificaţie, controlat de fondul de investiţii american Broadhurst, administrat la rândul său de compania New Century Holdings (NCH), vine de fonduri europene, în valoare de 11,2 milioane lei, iar diferenţa este contribuţie proprie.

„Inovaţia produselor este o preocupare importantă a companiei. Am lansat produse noi, care să răspundă cerinţelor consumatorilor noştri. Un astfel de produs este Imuno Bread, care conţine un mix de minerale şi vitamine care ajută la buna funcţionare a sistemului imunitar“, a declarat Nicolae Şerbănescu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Vel Pitar. El a răspuns la întrebările ZF cu ocazia realizării unei noi ediţii a anuarului de business Cei mai mari jucători din economie.

Vel Pitar are în portofoliu produse precum Grâu întreg, Chef Gourmand, Sylvester Graham, Maya, batoanele Doi Fraţi, mai multe tipuri de pâine ambalată şi neambalată, dar şi alte produse de panificaţie şi de patiserie.

Oficialii businessului spuneau anterior că la jumătatea anului 2021 vor avea funcţionale noile capabiltiăţi de producţie şi până la finalul anului vor scoate pe piaţă produse fără E-uri sau fără conservanţi.

- Reclamă -

un comentariu

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.