172,5 milioane de euro din bugetul UE pentru promovarea produselor agroalimentare la nivel mondial

3
- Reclamă -

Comisia Europeană va aloca 172,5 milioane de euro din bugetul agricol al UE pentru a finanţa promovarea produselor agroalimentare atât în Europa, cât şi la nivel mondial.

În următorii trei ani vor fi organizate un număr de 79 de campanii de promovare, care vor acoperi o gamă largă de produse precum produsele lactate, măslinele şi uleiul de măsline, fructele şi legumele. Programele sunt concepute astfel încât să ajute producătorii din sectorul agroalimentar din UE să îşi prezinte calitatea produselor lor, în vederea promovării produselor lor pe piaţa comunitară şi pentru a deschide noi pieţe.

„Europa este renumită la nivel mondial pentru calitatea bună a produselor sale alimentare şi moştenirea sa gastronomică. Producătorii din UE pot conta pe sprijinul Comisiei pentru a-i ajuta să îşi prezinte produsele lor excelente în Europa şi dincolo. Am călătorit personal în mai multe ţări din întreaga lume, precum China, Japonia, Mexic şi Columbia pentru a deschide noi pieţe pentru produsele noastre”, a declarat comisarul european pentru Agricultură, Phil Hogan.

Din cele 79 de programe aprobate, 48 vor avea ca ţintă ţările din non-UE. În plus, anumite sectoare beneficiază de o reprezentare mai mare. De exemplu, 23 de programe sunt dedicate sectorului fructelor şi legumelor.

- Reclamă -

3 comentarii

Lasă un comentariu

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.