Companie agribusiness dă noul lider al AHK România

1
Andreas Lier
Sursă foto: Latifundist.com

CEO-ul BASF România, Andreas Lier, a fost ales în funcţia de preşedinte al Camerei de Comerţ Româno-Germane (AHK România), ca urmare a expirării mandatului lui Dragoş Anastasiu.

Consiliul Director al Camerei de Comerţ Româno-Germane (AHK România) l-a desemnat pe Andreas Lier, CEO BASF Romania, în fruntea celei mai mari asociaţii bilaterale din România. El îi succede lui Dragoş Anastasiu, care a preluat funcţia de preşedinte în 2016 şi al cărui mandat a expirat anul acesta, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii asociaţiei într-un comunicat.

„Dezvoltarea şi intensificarea relaţiilor economice bilaterale excelente dintre Germania şi România în contextul marilor provocări şi oportunităţi din viitor şi reprezentarea intereselor membrilor noştri va rămâne punctul central al activităţilor AHK“, spune Andreas Lier.

Andreas Lier este cel de-al patrulea Preşedinte al AHK România, înfiinţată în 2002, după Karl-Josef Baum, Radu Merica şi Dragoş Anastasiu.

Consiliul Director al asociaţiei mai este format din Sebastian Metz – Director general, Membru în Consiliul Director, Christian von Albrichsfeld, Continental Automotive România – Vicepreşedinte, Daniel Gross, PENNY – Vicepreşedinte, Marco Alpert, Wiebe România, Michael Beier, CLAAS Regional Center South East Europe, Günter Krasser, Infineon Technologies Romania, Claudia Hesselmann, Arensia Exploratory Medicine, Simona Melnic, MedicHub, Florin Sabou, Sialtpro, Volker Raffel, E.ON Romania SRL, Petru Ruşeţ, Siemens Energy SRL.

Ce sunt AHK și BASF

AHK România este reprezentanţa oficială a economiei germane şi totodată cea mai mare Cameră de comerţ bilaterală din România. Înfiinţată în 2002, AHK numără peste 550 de firme-membre şi oferă companiilor o platformă importantă pentru networking, schimb de informaţii şi experienţe.

Prin serviciile pe care le oferă şi prin evenimentele pe care le organizează, AHK România susţine activ companiile germane la intrarea lor pe piaţa românească şi este totodată partener al firmelor româneşti interesate de piaţa germană.

BASF își consolidează activitățile de cercetare și dezvoltare (R&D) pentru inovații agricole durabile, ajutând fermierii să depășească provocările economice și de mediu și satisfăcând cererea consumatorilor de alimente bio.

Odată cu lansarea soluțiilor, pe parcursul următorului deceniu, gama de proiecte inovatoare va susține obiectivul companiei de a crește anual cota de vânzări a soluțiilor agricole durabile cu 7%.

Până în 2030, peste 30 de proiecte majore de cercetare și dezvoltare vor completa oferta de semințe și produse de tratare a semințelor a BASF, de soluții chimice și biologice, precum și de servicii digitale. Acest lucru va duce proiectele de inovație la un potențial estimat de vânzări de peste 7,5 miliarde euro.

În 2020, BASF a investit 840 milioane euro în cercetare și în dezvoltarea diviziei de soluții agricole, investiția reprezentând în jur de 11% din vânzările segmentului. În 2021, compania va continua să investească în cercetarea și dezvoltarea inovațiilor agricole la un nivel ridicat.

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here